Attention!!

Salam...

Jika nak tengok jadual belajar bole click http://bakingclassbyazie.blogspot.com.

Sekian,
Azie

Monday, February 23, 2009

Kelas Cake Deco Tahap 2, Moist Choc Cake & Barbie Buttercream - 21 Feb '09

Sesangat berbesar hati Azie dapat cenderahati yang istimewa ni dari Kak Mariam. Bebanyak terima kasih Kak Mariam moga lebih murah rezeki Akak ye dan ibu2 yang lainnya juga, Insya Allah.
Alhamdulillah selesai satu lagi kelas deco tahap 2 pada Sabtu lepas. Tengok la ni ibu-ibu yang penuh semangat tuk belajar kelas nie, dengan senyum bangga posing dgn hasil kerja masing-masing yang terkumpul di atas meja tuh.. kena berhenti di sini dulu ye..post2 yang kat bawah tu esok je sambung citer lagik ye...ada kerja sikit nak dibereh kan dulu....

K, kita sambung lagik ye....
Post istimewa dari ibu-ibu ini dengan semua hasil kerja mereka, from left Puan Mariam, Puan Fiza, Azie, Puan As, Puan Ani, Puan Hanita.

Hasilnya.... kek-kek buttercream yang dihias dengan teknik menghias tahap 2 (advance) yang lebih menarik, sesuai untuk majlis2 rasmi dan gah, untuk kek2 pengantin, dsbnya...
















Chocolate Moist Cake with Chocolate fudge frosting

Barbie doll cakes... ala-ala pertandingan miss world gitu...he..he..





Wah seriusnya Kak Ani kita nie...cari idea camna nak wat lebih cantik dari yang lain gamaknya nie... ye ke Kak Ani! Kalu gitu Syabas Akak kerana semangat untuk produce hasil yang lebih gah menonjol dan berkualiti gitu!!

Akak nie lak sentiasa tersenyum manis...caya la!!Apa yang digelakkan oleh Kak Maryam agaknya yek!! Nampak happy je akak kita nie kan..ini buleh jadi satu terapi yang elok ni tuk hilangkan stress... hah apa lagi kengkawan..jom join me!!!
Kak As merenung tajam tuh...tembus lensa kamera nie nanti tau...ha..ha..ha.. gurau je yek akak. Apa pun akak tetap maintain jelita....he..he.. sungguh nih...tak tipu!!!
Menjeling manja saudari kita nie...sambil Cik Puan yang satu lagi tekun menyiapkan hiasan keknya..
Berhati-hati nampaknya Cik Puan Hanita kita ni menghias Barbie doll cake nye....confirm cute & comey barbie doll tu kak!!!

No comments: