Attention!!

Salam...

Jika nak tengok jadual belajar bole click http://bakingclassbyazie.blogspot.com.

Sekian,
Azie

Tuesday, January 13, 2009

Steamed Buttercream Class

Hasil kerja dari kelas hands on steamed buttercream mengikut daya kreativiti student2 dengan bimbingan Azie.
Hasil kerja seorang student lelaki Azie, Pensyarah di YPJ, boleh dibanggakan kerana hasil yang setanding dengan student2 wanita Azie.


Azie dalami lagi dgn mengambil kursus steamed buttercream di Surabaya, Indonesia. Bergambar kenangan dgn Ibu Voni bersama2 rakan seperjuangan Azie dari Malaysia.


Azie conduct kelas Cake Decor di Kedai Azie @Taman Tampoi Indah 2. Student2 Azie terdari pelbagai peringkat umur, lelaki & wanita.

Bergambar kenangan dgn student Azie, pix atas nie ialah tuan punya blog batrisyiadelightscake.blogspot.com, Puan Siti Haminah.


Antara Student2 yang menyertai kelas Azie di Taman Tampoi Indah.

Azie juga mengajar steamed buttercream di Kedai Perling Indah, Taman Perling, JB.



Ini bersama student2 di kedai Perling Indah, Taman Perling

Inilah dia Tuan Pensyarah di YPJ yang mengikuti kelas steamed buttercream Azie di Kedai Perling Indah, Taman Perling. Bergambar bersama student wanita & seorang jejaka..wah Azie Tabik betul kat Tuan Pensyarah nie, tak segan untuk menimba ilmu dan bersaing dengan wanita2 yang kebanyakannya ibu2 suri rumahtangga.
Puan Nora (baju belang purple), Tokei Sinma pun adalah salah seorang dari student kelas steamed buttercream Azie. Dalam sibuk2 sebagai seorang usahawan wanita yang aktif pun Puan Nora sanggup untuk menimba ilmu ni. Syabas!!
Antaranye yang telah menyiapkan kek steamed buttercream di kelas Azie di Tampoi Indah. Di kiri sekali ialah Puan Nora & di kanan sekali ialah Puan Haminah.
Azie bersama student, Kak Eyna, tuan punya blog muffindummi.blogspot.com.

No comments: