Attention!!

Salam...

Jika nak tengok jadual belajar bole click http://bakingclassbyazie.blogspot.com.

Sekian,
Azie

Monday, December 22, 2008

Kelas Steamed Butter Cream Azie@Perling Indah JB

Azie buat kelas steamed butter cream last week kat kedai brg2 kek kat Perling Indah, Taman Perling, JB. Azie buat 2 sessi, pertama pada 6hb Disember 2008 dan 2nd pada 12hb Disember 2008 kerana mendapat sambutan.
Ini antara hasil dekor dari kelas Azie pada 12hb Disember yang sempat di photo kan. 3 kek nie didekor oleh Kak Pah. Cantik & kemas hasilnya kerana Kak Pah ni kreatif & teliti orgnya. Tahniah Kak Pah! Lepas ni dah boleh terima tempahan lah akak ye!


Azie bergambar kenangan dengan salah seorang peserta kelas, Kak Ai. Kak Ai senyum lega sebab dapat habiskan dekor 3 kek & bangga posing dengan sijil penghargaan ikuti kelas Azie.
3 photo kek berikut di bawah ni telah disiapkan oleh Kak Ai. Kak Ai baru berjinak-jinak dlm bidang dekor mendekor kek ni & pertama kali ikuti kelas steamed butter cream nie. Boleh dibanggakan juga hasilnya untuk 1st timer macam Kak Ai.

3 comments:

batrisyiadelights said...

azie..akak punya sijil ada tak?hehe

Fana. O said...

azie, kami dr S'pura terlalu gembira dan puas hati selepas mengikuti kelas yg azie ajar minggu lalu. Tahniah! Kek semua best!!

Frm : Kak Mariam

AzieCakes&CookiesBiz said...

Thank you very much for the notes to both Siti & Kak Mariam.

Kak Siti sijil tu baru diperkenalkan di kedai Perling Indah. InsyaAllah Azie akan pikirkan untuk buatnye jika berkesempatan di masa2 akan datang ye.

Kak Mariam terima kasih for the compliment. Alhamdulillah Syukur! Rajin2 lah attend kelas Azie sampai mahir ye...he..he..